Vad har jag gjort för att förtjäna dig?


Hur många nya vänner jag än träffar, kommer det aldrig finnas någon som du.
Hur många jag än försöker lita på, kommer jag aldrig kunna lita på någon så som jag litar på dig.
Du ställer alltid upp, är alltid där, som det starkaste ljuset i de mörkaste mörkret, är så stolt över dig.
Skulle aldrig byta ut dig, aldrig lämna dig, du är allt för mig Emelie.
Från botten av mitt hjärta vill jag bara säga världens bästa ord att beskriva detta.
Jag älskar dig mest av allt i hela världen, min syster jag aldrig fick.






kommentarer
Postat av: bergggggg

åhhhhhhhhhhh älskling!!!

du är så söt!

du är den bästa vän man kan ha!

och aldrig någonsin ska jag byta ut dig mot något!!!

jag vet inte vad jag skulle göra utan dig..

jag älskar dig mest mest mest mesttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt!!!

världen bästa vän och en syster från en annnan motherrr :)

2011-09-22 @ 08:30:02
URL/din blogg: http://bergemelie.blogg.se/

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback