Kärlek. Fakta. Ointressanta meningar

Här ligger jag i min säng och chillar. Har haft myskväll med mina tjejer ikväll, kollat idol och flötat.
Fan vad jag älskar mina vänner. Bästa man kan ha.
Nu funderar jag på att ladda ner "Lilla Jönssonlogan På Kollo", så himla bra ju!
Ska fundera vidare lite på det så får vi se.. det är ju liksom skoldatan, got to be good you know..
Aja, ointressant inlägg.. vad tyckte ni om designen? Jag tycker den är rätt fin asså!
Menmen, vi hörs nog sen trorja! Börjar elva imorgon:G:G PUSS




kommentarer
Postat av: shalalllala

Haha vadå, laddar inte du ned ngt på din skoldator? vad har du förväntat dig att de ska göra? komma och ge dig böter? haha neeeejdååå hemma kan du la ladda ned hur mkt du vill typ utan att skolan kan säga ngt :)

2011-09-21 @ 08:46:01

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback