Nemen så kul?

1. Hur gammal är du om fem år? 22

2. Vem var den sista du träffade? Lucas

3. Hur lång är du? 168 cm.

4. Vilken var den senaste film du sett? Tomten är far till alla barnen

5. Vem ringde du senast? Lucas

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Åååh ja är trött:(

7. Vad är dagens planer? Gymma och kanske umgås lite med nån, får se

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Hmm både och.. Men, ringa trorja, de är ju så roligt om man pratar med någon som också gillar de:(

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta.

10. När såg du senast din mamma? Igår

12. När vaknade du idag? Typ lite efter tio, jävla mensvärk

13. Har du någon gång hittat en katt? Utomlands bara

14. Vilken är din favoritplats? Oj vad svårt.. har flera. T.ex turkiet, hemma, bubbelbadet<3, bali osv.

15. Vilken plats föredrar du minst? Vet inte..

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Har faktiskt ingen aning.. Hoppas nåt ställe utomlands där jag kanske fotograferar eller liknande.

17. Vad skrämde dig som barn? Våldtäcktsmän, mörker osv.

18. Vem fick dig att skratta senast? Lucas

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ehm.... ne?

20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med oftast, typ en stor t-shirt eller nattlinnea

22. Hur många kuddar har du i sängen? Fyra just nu, föredrar fler.

23. Hur många landskap har du bott i? Ett

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor trorja

26. Är du social? Egentligen är jag nog ganska social men jag är minst lika gärna helt själv. Älskar att vara själv!

27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerrys. Kakdegen nomnomnom

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Oj..vad skulle jag göra? Tror jag skulle resa till något helt underbart ställe med familjen, shoppa, skänka lite pengar till folk i nöd, och om jag hade haft pojkvän hade jag tagit med honom på en romantisk resa till något riktigt flott ställe.

29. Tycker du om Kinamat? Inte gillar, ÄLSKAR

30. Tycker du om kaffe? Nää..

31. Vad dricker du till frukost? Juice

32. Sover du på någon särskild sida? Breder ut mig över hela dubbelsängen

33. Kan du spela poker? Jadå.

34. Tycker du om att mysa? Jaa, jag är en mysig person.

35. Är du en beroendemänniska? Jag vet inte riktigt vad det innebär? Men det är jag säkert.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Farmor<3

37. Vill du ha barn? Ja, men de är då fan att de ska göra så jävla ont :(

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska. Spanska om jag skärper mig lite, är inte så insatt i de längre liksom men nåt borde jag ju kunna efter några års pluggande.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.

40. Föredrar du havet eller en pool? Både och? Men mest hav trorja, det är ju helt underbart!!

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, skor osv

42. Äger du dyra smycken? Nee..

43. Har du någon gång testat narkotika? Nej

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? ipren+vatten

45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag själv? Sen är Linnea lika rolig åxå så, får väl säga henne då!

46. Välj ett ärr på din kropp? Vart jag vill ha ett? Isf, Harry Potter ärret, haha nämen vet inte.. Något ställe som inte syns typ.

47. Vad har du för ringsignal? Standarden för iphone.

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Har jag nog, alltså mamma och pappa har väl det någonstans antar jag.

49. Flirtar du mycket? Asså .. En tjej som ler mycket och pratar intresserat med en person av motsatt kön missförstås mycket ofta. Man kan vara trevlig utan att flirta ffs!
Men asså, jag flirtar väl litegrann liksom, som alla andra?

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Har jag ens nån?

51. Kan du byta olja på bilen? Inte en chans.

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej. Har inte körkort.

53. Vilken var den senaste bok du läste? Läste någon i Turkiet i somras. Minns inte vad den hette men den var bra som fan.

54. Läser du dagstidningen? Nej

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nee

56. Dansar du i bilen? Äre party så äre?

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix megapol

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Vet inte..

59. När var du i kyrkan senast? Julles begravning.

60. Vilka personer utmanar du? Vadå utmanar? Lol



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback