Vad gör vi, nu kör vi

okej nu ska jag svara på frågorna ni har ställt här, men kör inte alla på en gång.
okej bra, nu drar jag på julkonsert med goa vänner

Bobbo  ([email protected]) om FRÅGESTUND:
1. Vilken är din favoritfärg på underkläder?
2. Skulle du vilja ha en tatuering? Vad och vart isåfall?
3. När känner du dig som sexigast?
4. Om en kille skulle bjuda dig på dejt, hur skulle han ordna den dejten isåfall?

1. Får nog bli rött, turkost och knallrosa (kan inte bestämma mig)
2. Ja jag skulle vilja ha en tatuering, dock är jag inte hundra på var. Sugen på en i nacken eller liknande.
Och jag vill ha en text, där det ska stå: Don't forget to love yourself.
3. Känner mig fan aldrig sexig (haha tpl sad som fan). Men jag känner mig konstigt nog ganska go när jag har tränat då man vet att man gjort bra ifrån sig, svettats lite och har på sig sköna "springbrallor" som man får rätt snygg röv i
4. Om det inte skulle vara den första dejten kanske så skulle jag vilja att killen bjöd hem mig till en kväll med bubbelbad, utspridda rosenblad, bra musik, tända ljus, alltså ni fattar, fyfan vilken bra dejt det skulle vara.
Men om det skulle vara den första skulle jag vilja gå ut och äta på en fin restaurang och efter det skulle jag vilja att han kom på något att göra efteråt, typ som bio eller liknande, fast inte bio haha, men du fattar? :)

Justin Bieber  ([email protected]) om FRÅGESTUND:
1. Vad har du för skostorlek?
2. Hur många sexleksaker äger du?
3. Är du morgon eller nattmänniska?
4. Om du skulle ha ett, vem skulle vara ditt "frikort" i ett förhållande?
5. Har du nån gång velat ha en närmare relation med en familjemedlems vän/vänner?
6. Favoritämne i skolan?


1. Jag har storlek 38-39
2. Haha inga lol:P:P
3. Natt, älskar att vara uppe hela nätterna<3
4. Om du som frågar nu menar om jag vill ha nån kille å typ "byta" till när de är jobbigt med min andra kille så kan jag ju meddela att jag inte vill ha nåt frikort. Man håller sig till en, otrogna jävlar gillar vi inte:P:P men om man nu menar typ att pojkvännen inte skulle ha nåt emot de å typ justin bieber kommer å flirtar med mig hade jag inte tackat nej, yes, bieberfever:P:P
5. Ja.
6. Vet inte fan typ inget som är kul just nu.. men jag gillar foto.. skulle sagt engelska om inte favvolärarn slutat, fan blir ledsen asså.


Andreas Hvass ([email protected]) om FRÅGESTUND:
när började du blogga och varför?
gillar du din klass?
Vilken är den bästa låten du vet? ( en party låt och en lugn )

1. Jag började blogga för några år sen trorja, kommer inte riktigt ihåg när faktiskt.
Och jag tycker det är ett bra ställe att släppa ut lite tankar på, samt bara skriva lite om sin dag, när man inte har något att göra osv. Tycker ju själv att det är kul att läsa andra bloggar, och då satt det inte fel med en egen.
2. Jag gillar en del av min klass.. De flesta är toppen!
3. Oj... fan va svårt, har så mycket låtar att välja mellan.. Men jag gillar:
The riddle spelas mycket hemma hos mig just nu




Anonym om FRÅGESTUND:
vad hände mellan dig och kalle egentligen?

jadu, vet inte vilken kalle du menar, men för att göra en lång historia kort, det tog slut:P:P

Anonym om FRÅGESTUND:
är du nöjd med dig själv?
mest nöjd med?
minst nöjd med?
finis<3

vet inte.. ibland, ibland inte.. är dock inte nöjd med min kropp. de sänker självförtroendet massa.
vet inte vad jag är mest nöjd med, men får ofta komplimanger för ögon och rumpan, haha:P
Är minst nöjd med mina LÅR och min MAGE

Tack :$ glad jag blir:)

Anonym om FRÅGESTUND:
vem utav dina kompisar har snyggast bröst?

Haha, härlig fråga! Tror nog det är Linnea Dahlström!

Kolla liksom grr:P:P
Anonym om FRÅGESTUND:
vem är hon den där lenniiiis :P

Jadu.. vem är det? Hur ska man förklara? Kan ju inte skriva in en novell, för då kommer ni ju inte orka läsa allt. Men lenniiiis, det är Linnea Dahlström, min Dahlis, den 16 åriga tjejen som bor i Skövde. Hon är så jävla rolig (skrattar bara av å tänka på henne), och sen är hon ju allt de där en bästis ska vara, ni som har bästisar förstår:P:P Kan inte annat än vara lycklig för att jag träffat henne, hon är allt och lite till. Tycker verkligen att det är världens bästa tjej, hon skulle aldrig ersätta mig med någon annan, och det skulle inte jag heller göra. Vad vore jag utan henne? Min soulmate, jag älskar dig.

jo knw  (pelle) om FRÅGESTUND:
Du har världens goaste ögon!!
Oså är du vacker som få <3

fast har ingen fråga :)
ville bara säga det :*

Tror nog jag vet vem det är, och jag kan inte säga något annat än desamma!:*

Anonym om FRÅGESTUND:
du har ju haft en del kärlekar genom åren, men vem har varit din största? vem är den du aldrig kommer glömma?

Alexander Kastor.

Per Ewert om FRÅGESTUND:
Vem tänder stjärnorna?

Jadu poeten, ingen som vet, ingen som vet?





kommentarer
Postat av: buseN

Hejdär hur många har du haft sex med? (6)

2011-12-23 @ 14:16:38

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback