Let you know

Fem händelser som varit bra det här året?
1. Fick en ny, otroligt bra vän, Linnea Dahlström.
2. Jag kom hem på det nya året med min Emelie efter en resa till Branäs.
3. Blev tillsammans med Kalle.
4. Jag har kommit närmare mina vänner.
5. Jag har kommit närmare min bästaste Sean igen.

Fem händelser som varit sämst det här året?
1. Jag har blivit sviken.
2. Alla gånger ensamheten tagit över, och man har känt sig värdelös.
3. Alla tårar jag fällt, helt i onödan, jag är värd bättre.
4. Jag och Emelie gled ifrån varandra rätt rejält.
5. Jag var nära på att förlora den vännen jag haft längst, Sean.

Vad har du lärt dig i år?
1. Att man ska tänka igenom vissa saker innan man gör det.
2. Att man ska hålla hårt i dom man älskar, inte ta någon förgivet.
3. Att jag skulle lyssnat mer på mina vänner.
4. Att det är mer i skolan än jag trodde det skulle vara på min linje.
5. Att man ska tänka innan man öppnar käften, gäller dock inte bara mig, utan ALLA.

Blev året som du har tänkt dig?
Jag hade inte föreställt mig något speciellt, så hur ska jag då säga att året blev som jag tänkt mig eller inte?
Jag förlorade dock någon jag älskade, något så fruktansvärt mycket, men vad ska man göra.
När man själv växt upp och inte den andra, då finns det inte mycket att göra.
Man känner sig så sviken, trodde mer om den personen, menmen, allt kan hända.
Och jag förlorade någon jag älskat sen första stund. (NEJ, det är inte Kalle).

Vad har du mest lyssnat på för musik?
Jag har börjat lyssna på Veronica Maggio, Jessie J, mer Beyonce och mindre Lady Gaga ju mer tiden gått.
Men det har varit så fruktansvärt blandat, men ska jag vara ärlig, så är det nog mest depp som spelats i lurarna.

Vad har du tittat på? (film, tv, serier..)
GLEE, Andra Avenyn osv.

Vilka nya personer har du lärt känna i år?
Oj, det är en del alltså, jävlar vad nöjd jag är med mina vänner.
Donna Hjertman, Linnea Dahlström, Simon Stell, Kerim Hanna, osv.

Vad är det vackraste du fått i år?
Alla julklappar och halsbandet i födelsedagspresent från min vän Linnea.

Vad är det bästa du har läst?
Vet inte riktigt.. har inte läst så mycket..

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jajjamen.

Vad var din största framgång 2011?
Oj.. fan vad svårt. Men jag har mognat, det känns som en stor framgång, och skolan går rätt bra.

Bästa köpet?
Oj.. inte lätt det här heller känner jag. Mitt bästa köp, vad har jag köpt under 2011?
Men, något som gjort någon annan glad får jag väl säga.

Vad önskar du att du gjort mer?
Badat, varit nyttig, tränat, varit mer med mina kompisar, hållt kontakten bättre med mina vänner,
hittat någon som vill ha mig, bara mig och ingen annan.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Jag åt tårta, fick presenter, Kalle var här, fick fina presenter av Linnea, Emelie tittade även förbi.

Har du några nyårslöften?
Nej alltså jag tror inte det.. Men funderar faktiskt, så kan höra av mig om det imorgon eller något.

Vilka länder besökte du?
Turkiet

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Tror inte jag kommer minnas något speciellt faktiskt. Tragiskt men sant.

Största misstaget?
Största misstaget.. Att tro att jag själv är världelös.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
Veronica Maggios.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Hmm.. har varit rätt så ledsamt detta året, men glatt också, så vet inte riktigt vad som överväger.
Så kan inte ge ett hundra procentligt svar.




kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback