oj vilken fredag

fixa mig för vi skulle fota
gick till skolan i slaskhelvetet, kom en lastbil, sket i att jag gick där och skvätte upp halva gatblasket på mig, fick gå hem igen, byta om, sedan gå igen, det började regna, håret blev förstört, kom 20 minuter för sent, min favoritlärare slutar idag för hon ska bli mamma. i skolan var det lax (hatar lax), skulle fota i den stora studion, den va upptagen till halv tre (fick fota i en liten skit studio, går bara ta porträtt där å fattas massa saker), köpte muffins och julmust, julmusten var varm och muffinsen var torr OCH jag fick blåsor under fötterna av ett par skor jag aldrig använt. Och här sitter jag nu och gör en jävla läxa på en fredag kväll. F M L !
men det blev i alla fall bra bilder!



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback