del två på frågestunden

Anonym om FRÅGESTUND:
berätta om din första kärlek!
berätta om när du blev av med oskulden
Snyggaste killen?

Min första riktiga stora kärlek liksom, om ni fattar, var Kastor. Var ju liksom kär i Sean som liten i hundra år typ men man var ju så liten, ännu yngre än vad jag var när jag träffade Alex.
Jag var 13 när jag blev av med oskulden, då hade jag vart tsm med Kastor ganska länge:P
Hmm.. snyggaste killen.. vet inte riktigt asså.. Finns ju så många hottttties! Men t.ex


NOM

Per-Olof Einarsson om FRÅGESTUND:
Hur fan blir man så vacker som du???

Haha åh vad glad jag blir :$ Tack så mycket. Och svaret vet jag inte.. vi tackar världens finaste mamma för det tror jag? Hon är ju världens finaste mamma så har väl kanske ärvt något, hoppas jag..:)

Anonym om FRÅGESTUND:
Hej!
Brukar du åka pulka?
Vad gillar du mest , pulka eller stjärtis?
Vill du oka pulka med mej någon dag kanske?

Hej Erica Englund!
Ja jag åker, men bara när det är snö:P
Tror jag föredrar pulka men stjärtis är ju så kul när man börjar snurra!
Ja min vän, det skulle jag tycka var trevligt:P

Anonym om FRÅGESTUND:
föredrar du kuken omskuren eller inte?:P

Asså vet inte om du försökte va rolig elle nåt men mitt svar blir -.-

den galna tjejen:P om FRÅGESTUND:
1. oskuld?:P
2. tyckte du att det var rätt person vann IDOL?
3. har du fyllt läpparna med något? finaa:p
4. bh storlek? ;]
5. har du kille:P
6. vad tycker du om din kompis Linnea Dahlström:P
7. vad önskar du dig i julklapp

Nu kör vi Lennis!

1. Nej jag är inte oskuld
2. Jag följde faktiskt inte idol i år typ men ne.. jag gilla killen<3<3
3. Nej de är naturliga, tack^^ :P
4. Haha.... 75b
5. Nej jag är singel
6. Jag tycker du är allt bra man kan beskriva en person med.
Låter ju töntigt men ord räcker fan inte till, asså du är bäst i mina ögon.
Vill inte vara utan min Lennis, så jävla rolig, (DÖRXD).
Älskar dig massor massor massor
7. Jag önskar mig ps3, mw3, nyårsklänning, skor, skidglasögon eller glas till ett par gamla jag har osv

svarar du på detta borde du få reda på det så småning om! :)  (Hemligt!) om FRÅGESTUND:
Hur gå man tillväga för att få ha samlag med dig? :)

jadu.. it's all about love. vill ha hundra procentlig kärlek, mig är ingen man får ligga med hur lätt som helst. SÅDESÅ!








kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback